Olen ihan kummallinen naisihminen. Kyllä.
Minulla ei ole kasaa kenkiä, itseasiassa minulla on kaksi "hyvää" kenkäparia ja kahdet kesäkengät. Loput on jotain muutaman vuoden takaisia mokkakenkiä, jotka on kuluneet. Korollisia kenkiä ovat tasan nuo kaksi "hyvää" kenkäparia. Minulla ei siis ole vaatekaapillista kenkiä. Minulla ei ole ballerinoja! (Vielä :D)
Minulla ei ole vaatekaapillista laukkuja. Okei, yksi keskikokoinen ruskea nahkalaukku ja kaksi pienempää, plus musta nahkalaukku. Sitten on pari kankaista printtikassia by Seppälä, sellaista missä on hauska teksti.
Minulla ei ole "perusvaatekaappiin" kuuluvia mustia ja valkoisia farkkuja (tai muitakaan housuja) niiden perusfarkkujeni lisäksi, joita pidän. Minulla on yhdet farkut kerrallaan. Totta, tämä on hirveän epäkäytännöllistä; mitä pidän kun ne menevät likaisiksi? Yhdet ns. safarihousut minulla on, mustat, mutta tällä hetkellä liian pienet. Ja yhdet caprit minulla on, joita ei tosin voi sanoa hyvin istuviksi.
Minulla ei ole "perusvaatekaappiin" kuuluvia perustoppeja jokaista mahdollista väriä (tai ainakaan niitä pakollisia valkoista ja mustaa) eikä minulla ole "perusvaatekaappiin" kuuluvia mustaa ja valkoista neuletakkia, eikä ainakaan niitä versioina napitettava ja solmittava ja ties mitä muuta. Okei, on minulla se musta napitettava neuletakki, mutta ei siis näitä kaikkia tarpeellisia versioita.
Minulla ei ole "perusvaatekaappiin" kuuluvaa pikkumustaa. Eikä pikkuvalkoistakaan eikä minkäänsortin muutakaan pikkua. Kaksi ruskeaa "poismuodistamennyttä" salsahameen tyylistä vakosamettihametta minulla on. Toisessa kirjailua. Eikä nekään kirjailut ole kultaa tai hopeaa, tämän kevään trendiväriä, hui kauhistus!
Siis minulla ei ole minkään sortin perusvaatekaappia. Uh.
Mutta yksi juttu minulla on, mustat legginsit! Joita en kyllä varmaan hirveän usein tule käyttämään, minulle ne ovat yhä pitkikset. Mutta ehkä ohuemmasta materiaalista tehtynä, ja hoikemmilla jaloilla. Joo.
Ja toinenkin juttu minulla on, miun lippis! Joka haisee pahalle sateessa, mutta so what? Onko ne lippikset enää muodissa vai ohittiko ah niin ihana(?!!) turbaanivillitys ne jo?

Mie olen ihan hirmuhirmu epämuodikas.

Ja minä olen vakaasti aina ja ikuisesti tasan tarkkaan sitä mieltä, että miehille ei ikinä koskaan maailmassa saa antaa jalkaan laitettavaksi pillifarkkuja! EI EI EI!
Jos nämä näyttävät jonkun mielestä hyviltä, niin pitäköön omana tietonaan...:
545716.jpg
545717.jpg
Siis missä näiden tyyppien munat edes on? Herraisä, mulla on paksummat käsivarret kuin noiden kintut. Oikeasti. Ei sillä että paksuilla käsivarsilla voisi kehuskella, varsinkaan jos ne ei ole lihasta, mutta mieluummin jumalattomat allit kuin rimppakinttuinen mies.
Nämä kuvat täältä. Löysin sieltä jo Mariko -lookaliken, mister Beckham -lookaliken x2 ja yhden DiCaprio -lookaliken. Ja on siellä muutama ihan kivasti pukeutunut tyyppikin. :D Kaikesta huolimatta:
545727.jpg
545726.jpg
Jos näistä kolmesta tyypistä yksikään (luoja varjelkoon näiltä kaikilta yhdessä!) kävelisi minua vastaan, voi pojat että saisin jalkoihini liikettä! Pelottavia!

 

Ps. Miehen vaatekaappi sai eilen täydennystä fanipaidalla, Iron Maiden -sellaisella. Aika komea.
545750.jpg
Plus että mies sai uudet lasinsa edellispäivänä. Kivat. :)
Minä muuten haaveilin myös siellä klasikaupassa kivoista kehyksistä, en netistä nyt löytänyt tähän hätään kuvan kuin yksistä kivoista:
545753.jpg