olin minä. Plaah.

No, saanpahan ostaa itselleni palkinnoksi jotain kivaa XD

Saan tänään Kelan saikkarirahan, 96€ ja risat. Summasta vähennetty 10€, koska on vanhoja karhuja kelalta kun olen saanut opintotukea "liikaa". Joopa. Mutta saapahan sitäkin sitten pikkuhiljaa pois.

Miehelle tuo kaikki raha menee, kun olen sille velkaa varmaan tuhansia euroja. Vuokraa en ole pystynyt kunnolla maksamaan enkä laskuja ja ruoatkin mies melkein maksaa. Niistä nyt ei väliä miehen mielestä, mutta haluaisi takaisin nuo vuokrarahat ja muut.. Maksan takaisin pikkuhiljaa ja viimeistään sitten kun saan työpaikan joskus hamassa tulevaisuudessa.

Olen ollut nyt kolme päivää kuin perseeseen ammuttu karhu. V-i-t-u-t-t-a-a-k-o-k-o-a-j-a-n.
En tiedä mikä mättää. Johtuukohan lääkkeistä? Olen melkein saanut tuon vaihdon suoritettua. Kohta saan alkaa ottaa kunnon annosta pelkästään tuota uutta..
Väliin epäilen että syy on siinä että mies on kotona. En saa olla rauhassa.

En saa mässätä. Arvatkaa olinko eilen kärvistelemässä, kun ei ollut yhtään rahaa ostaa mässyä, ei ollut edes pulloja. Mies kävi illalla vuokraamassa leffan ja osti pussillisen karkkia, jossa oli peräti 5 susupalaa minulle. Mies oikein oli ajatellut minua. Okei, tiedän, olen vittumainen, mutta ensimmäinen ajatus oli, että jee, peräti viisi karkkia minulle. Jihuu. Miksiköhän mies luulee minun tulevan viidestä karkista? Entistä vittumaisemmaksi, sanon minä. Huh huh.
Ymmärrän kyllä alkoholistien ja huumeiden käyttäjien lopetuskärsimykset.

224016.jpg

 

Tänään ostan kyllä Pirkan 300g sipsipussin ja suklaata, sanoi mies mitä vaan ja vaikka mussuttaisi kuinka. Perkele.