Vihdoin ja viimein. Miten ihmeessä voi pari pyhäpäivää tuntua parilta viikolta? Aina sama juttu. Ja nyt pikkuhiljaa kun mies on ollut kotona yli viikon, alkoi jo pänniä se yhdessä kökkiminen. Ei mitään tekemistä. Ei mitään. Joko tuijotti telkkaria tai konetta. Tai luki. Argh. Tunnit mateli.

Onneksi nyt alkaa arki hetkeksi. Miehellä on iltavuoro. Minulla on aamulla psykoaika.

Lahjoja ei saatu, paitsi lauantaina kun käytiin miehen siskojen kotona ja saatiin lahjakassi jossa oli teetä, kahvia ja pastaa. Siellä oli niin jouluista että! Hyvä että edes jossain. Minunkin oli sitten pakko kaivaa joulukuusen koristeita esiin ja levitellä niitä asetelmiksi olohuoneeseen. Hiukan jouluisempaa. Muka. Jouluruokia ei ollut, paitsi minun lanttulaatikkoni ja tänään tekemäni joulupuuro. Mies pyysi makaronilaatikkoa.

Positiivista oli että käytiin miehen kanssa kävelyllä aattona illalla ja tänään mies tiskasi. :)

Ei käyty missään sukulaisilla, Raumallakin jäi käymättä kun ei ollut varaa bensaan. Mies kävi isänsä kanssa tänään pappaa tapaamassa, oli appikin jo selvinnyt sentään.

Pienoinen kriisi sänkypuolella oli eilen, saa nähdä oppiko se mies taaskaan mitään. Minä kaksi päivää yritin tonttutyttöillä, olin pikkuhepenissä ja keikistelin ja lopulta suorastaan kerjäsin, mutta eipä miestä innostanut.. Eilen sitten oli hiukan enemmän kiinnostusta, mutta eipä.. noh.. äh. Hankala kirjoittaa kun harmittaa. Mies ei taaskaan suostunut kiusaamaan, vaan minun olisi pitänyt herätellä miestä, jotta mies olisi voinut sitten "kiusata" minua. Minä tartuin miehen käteen ja suoraan sitten länttäsin sen "sinne", ja sanoin että tällä voi myös kiusata. Mutta eipä "tajunnut". Miulla siinä sitten meni halut, kun tuli niin paha mieli, tuntuu vain että olen niin kamala ja kuvottava, ettei voi koskea. :( Noh, homma sujui kuitenkin, kun kaksi päivää on ollut niissä tunnelmissa, niin alapää herää vähästäkin. Nautinkin ja olisi saattanut tulla tuloksiakin, mutta mies halusikin nopeasti ja vielä takaapäin. Notta se siitä. Jäi niin tyydyttymätön olo, ettei mitään rajaa. Himotti. Ja itketytti. Menin sitten vessaan parkumaan. Sieltä pois tultua menin sänkyyn lukemaan ja mies tuli siihen, notta miksi menin heti pois ja miltä hänestä sitten tuntuu. Minulla vaan oli sellainen olo, että ihan sama miltä miehestä tuntuu. Paskat. Mutta ajattelin kuitenkin lopulta mennä puhumaan sille ja yritin taas selittää asiaa.. Huoh.
Miksi sen pitää sitten mussuttaa, että voivoi kun minä en riitä ja poopoo, miksei se ota opikseen? Häh? Onko sitten minusta kiva hoitaa hommia rutiinilla, kun tietää että taaskaan ei olla tarpeeksi fiiliksissä, tai kun huomaa että mies haluaakin jostain takaapäin, jolloin ei ainakaan ole mahiksia saada. Hyvä kun on tarpeeksi märkä jotta homma hoituu. Onko miusta sitten kiva vollottaa harmia vessassa sen jälkeen? Häh?

Anteeksi nyt jos pilaan jonkun joulunjälkiset tunnelmat. Itsellä vaan ei ole ollut joulutunnelmaa ja muutenkin on vähän ollut pinna herkällä.

Ja vituttaa suorastaan ettei ole mässyä illaksi.

260230.jpg 292411.jpg 237975.jpg