Vaikka masentaisi niin onneksi mulla on sentään tää mun sarkasmi ja itseironia. Tällä kertaa sarkasmi ja kuuluisa "ajattelen pahaa muista" -puoleni pääsi esiin töissä.. ;D

Olin menossa jossain vaiheessa päivää varastoon viemään tyhjiä pahvilaatikoita pois ja kukas se siellä onkaan selailemassa seinällä olevaa tyttökalenteria kuin pomo itte. Tai siis pomopariskunnan mies :D Olin kuin en olisi huomannutkaan. Hetken päästä hain pihakynttilöitä varastosta ja siellä se äijä haahuili edelleen sen kalenterin tienoilla :D Lähti sitten pois kun ei kerran saanut olla rauhassa, voi :D
Hieman myöhemmin minut pyydettiin toimistoon "toimistohommiin", eli taittelemaan mainoksia, liimaamaan osoitetarroja kuoriin, laittamaan mainokset kuoreen ja sulkemaan kuoret.. (meni muuten 3 tuntia tässä :D) Ja pomomies siellä vain istui yhdellä tuolilla toimettomana ja selitteli jotain että kun hänellä on tämä "kipeä käsi" niin ei voi tehdä tuota hommaa. Minä tietty mielessäni ajattelemaan, että ei ihme että käsi kipeytyy kun kalentereita pitää alvariinsa selailla tai LOL mikä vielä pahempaa, tehdä ohessa muuta :D (olen kamala)
Siinä sitten kului se tovi jos toinenkin ja pomomies sitten alkoi valitella myös kuinka hänellä on verenpaineet olleet koholla ja lääkettä ja hiukan omituinen olo, että siksi on niin hiljainen. No mitäpä se meikäläinen taas voi muuta ajatella, kuin että kyllä ne paineet kohoaakin siinä tyttöjä selaillessa... :D Olikin sitten hetken aikaa hiukka hankala olla samassa huoneessa kun tuppasi naurattamaan jo omat mietteet.. :D Huh huijaa.

Oon ihan kamala ja tiedän sen :D