"Käväisin" eilen(ke) Tiian luona töiden jälkeen, tosin käväisy venyi kyllä pidemmäksikin, olin kotona joskus puoli yhden aikaan... :D Oli tosi kivaa ja kaikenlisäksi Tiia oli ihana ja lahjoitti minulle pari juttua :)

1313576.jpg

Ihania Tiian itse tekemiä koruja  :) Nuo korvikset olivat minulla tänään korvissa ja ihan selkeästi ne ja uusi musiikki auttoivat minut hyviin myyntituloksiin!

1313578.jpg

Tuohon vyön solkeen ihastuin viime sunnuntaina kun oltiin kirppiksellä ja se oli Tiialla myynnissä.. Samoin joustovyökangas ja nyt sitten kun olin vieraisilla niin Tiia teki tuon minulle valmiiksi! :) Tää on aika ihana! Sopii hyvin yhteen sen miun mustan hameen kanssa jossa on niitä mm. perhoskuvioita ja sitten sen vihreän paidan jossa on ne napit edessä.. Oikein nätti! :)

Mainitsin tuossa jo uuden musiikin, Tiia lainasi minulle Arash:in levyn, kuunneltiin musiikkia koneelta ja hoksasin että tuossahan soi biisi joka soi Indiskassa!! Tämä levy siellä sitten pyörii ja nyt mie saan kuunnella sitä!! Vau, tämä on todella hyvä levy, bailasin tänään bussipysäkillä odotellessa bussia...
Tässä on yksi biisi Youtubessa.. :) Tässä official -sivu, siellä on myös biisejä :)

Mutta nyt sänkyseen.

1153274.jpg