Oon tässä pikkuhiljaa alkanut tuntea itseni todella isoksi. Maha roikkuu ja reisissä on ei rakastettavaa appelsiini-ihoa vaikka muille jakaa.... Erittäin rumaa. Perse on iso kun mikä. Ja selkään on ilmestyneet rasvapoimut. Ei toivottavaa. Ei mulla ole ennen sellaisia ollut ikinä. Nyt ei kehtaa olla ilman paitaa enää kotona. Ja ne tuntuu inhoille. Lisäksi alan olla aika täynnä kaikkea mässyä. Ei sillä että himo olisi loppunut, tai himo ja himo, pakkomielle se on, mutta ei vaan tee mieli. Mutta silti on pakko syödä. Kun sen saisi pois.. Jos joku haluaa kustantaa mulle pari käyntiä hypnoositerapeutille tässä lähiaikoina, niin olen enemmän kuin kiitollinen.

Tässä on pari ihanaa kuvaa joissa en siis esiinny minä. (no ehkä haaveissa)

1078728.jpg

1078729.jpg

Lisäksi että typy on ihanan hoikka, sillä on aivan syötävät vaatteet. Oikeastaan voisin syödä koko ihmisen vaatteineen päivineen, on se vaan niin herkku.