Otsikko sanookin jo paljon. En tajua miksi. Yksi noidannuoli pari kuukautta sitten ja selkä on sökö? Ei ole reilua.

Veetuttaa huuto.net ostajan kitiseminen. Osti kaksi paketointinauhaa. Huuto meni umpeen 29.11. Unohdin postittaa ne maksun saatuani ja ostaja muistutti minua 7.12 ja vein nauhat postiin 8.12, joka oli perjantai. Ei kai ehtinyt mukaan illan satsiin, joten lähti ilmeisesti vasta maanantaina ja oli perillä tänään. Jumalaton vitinä. Ja minulla oli kirjoitusvirhe ilmoituksessa; toinen nauha oli ilmoituksessa ollut 3m pitkä, mutta olikin oikeasti 2m. Whinewhine. Sitten valittaa että maksoi liikaa, eikä olisi ostanut jos olisi tiennyt. Tiimarista saa kuulemma halvemmalla. Whinettäjä on hyvä ja tsekkaa kuvan tarkemmin, tuote ON Tiimarista. Voisi vaikka kysyä, että onko oikeasti 3 metriä, kun näyttää samalta kuin Tiimarin 2m. Olisi kysynyt. Lähtöhinta oli 0,90€ ja korotus 0,05€. Loppusummaksi tästä nauhasta tuli 2€. Kuka käski taistella nauhasta? Hä? Minä olisin varmistanut ennen kuin maksan 2 euroa nauhasta... Whinewhine ja nyt sain palautteen jossa valitettiin että MUKA oli kirjoitusvirhe.. Joopa joo. Ihan saletisti aina huijaankin tahallani. Joopa. On hyvä ja katsoo muiden palautteet, olen rehellinen ihminen, jolle sattuu virheitä ja unohduksia. Tämä oli ENSIMMÄINEN kerta, kun näin kävi. Nyyh nyyh.

Olen kärttyinen ja selkäkipuinen.

280262.jpg  280264.jpg  237984.jpg  233883.jpg  233881.jpg