Ehkä hieman kiukuttaa kun suomi24 on ollut poissa käytöstä jo kaksi päivää eikä sinne pääse vieläkään. Siis mun kaikki s-postit venyy siellä... Enkä voi oikein huutiksenkaan huutoja laitella, kun ne kuitenkin pitää varmistaa s-postin kautta ja milläs varmistat kun se pska on outoforder.

Eilenä oli sitte järkyttävä myrsky. En nähnyt yhtään kolaria (mies oli nähnyt muutaman oikein mehukkaan ja aikamoisia taitoajoesityksiä myös..) mutta sen sijaan näin roppakaupalla liukastelua ja kaksi kaatumista ja teinpä pyllyset minäkin. Liu`uin komiasti Raision kirppikselle vievät ulkorappuset alas... Vasen jalka suorana edessä ja oikea taittui kivasti alle. Muutama mustelma, käteen nirhamaa ja oikea "etunilkka" paksuna.. Kivakiva. No, ei onneksi taittunut kunnolla. Huh,huh.

Mulla on jokin enhaluatehdämitään -aika taas. Ei nyt, ei ei EI!! Mun pitää tienaa! Rahaa!
Kaikenlisäksi oon niin järkyttävän lihava, että ei mitään rajaa. Näkyykö se? Oonko mä oikeasti niin iso kuin mitä painan?! Mies kysyi yksi ilta että olenko jo mennyt "sen rajan" yli. Sanoin sille joskus että 75 on se raja. Joo,o, olenkohan? Puntari näytti eilen 90 kiloa, tosin mulla loppui menkat just, mutta tuskinpa ne nyt niiiiiiiin paljon vaikuttaa. Että onkohan sitä menty yli? Mittailin eilen mittoja ja samalla kun kauhistelin itseäni, mieli teki ihan järkyttävästi mässyä... Sairasta. Päätin olla illan ilman, mutta en kestänyt ajatusta ja ostin sitten litran suklaajäätelön illalla ja nyt se on syöty. Huh. ;( On se surkeeta, kun kummiskin eilen aamupalaksi huitelin puolikkaan sipsipussia ja voivoi kun olisin joutunut olemaan illan ilman... En siis voi olla edes vttu puolta päivää ilman... Tää ehkä hallitsee ihan liikaa meikäläisen oloa ja toimia?
Jotain pitäs tehrä, mutta niin kuin hoitsu (se syömishäiriö) sanoi, joudun luopumaan niin paljosta. Mässy on mun ystävä. Hitto, sen kanssa ollaan oltu yhdessä iät ja ajat ja se on toiminut Rauman ajoista asti mun lohdukkeena. Argh. Pitääkin olla tilanne. On vaan niin sietämätöntä olla ilman. Oon niin kiukkuinen ja olo on tyhjä ja on ihan outoa mennä nukkumaan kun olen tottunut että siinä ensin luen ja mässään.
Ja samalla kilot kasvaa ja hemmetti raskausarpia venyy ja paukkuu joka mutkassa ja makkarassa.

1316122.jpg

EDIT. *naur* Tsekkasin tuolta seurannasta sanoja joilla tänne on eksytty googlesta.. "Pöllö sivukuva" sanayhdistelmän avulla saat 4 (NELJÄ) sivua kuvia minun blogista, jotka ei kyllä liity ollenkaan aiheeseen.. Mutta niinpä vaan lukee miun osoite siellä... Joopajoo. Ja heti ekaksi lärvikin vielä. Huh huh :D