Olo on vähän sitä sun tätä.
Taistelen koko ajan mässynhimoa vastaan, tällä hetkellä minä olen juuri ja juuri voitolla. Hitsit että on vaikeaa. Enkä ole ollut ilman kuin vasta eilisestä, noin kello kahdestatoista (päivällä).  Apua.

Olen yhä töissä kirjoilla. Pääsin tänään menemään sinne asti. Hitsit siellä on taas kaikki ihmiset muuttuneet ja uutta porukkaa miljoona.. Oon tällä hetkellä siellä "vanhin" myyjä, olen ainoa joka siellä on yhä, melkein alusta lähtien.

Sovimme että menen maanantaina töihin, 4 tunniksi näin alkuun. Alan myydä PlusTV -paketteja, niissä on tuntipalkka. Hyvähyvä. Tosin kammoksun ajatusta soitella pelkästään miehille... Olen soittanut tähän mennessä vain naisille ja puhunut vain satunnaisesti miehille.

Jos jokus haluaa tilata jonkun lehden tai tuommoisen paketin niin ottaa yhteyttä minuun... Mie järkkään!! :D Kaikki nyt auttamaan mua saamaan jotain aikaiseksi, saamaan palkkaa!

Hitsit että kyllä varmaan sössin tuon myynnin, enhän mä tiedä noista paketeista mitään, enkä mistään kaapeleista tai antenneista saati digiboxeista... Semmostakin myydään, kaiketi joku juttu että jos ei muuten sovi tuo paketti niin sitten saa edullisesti sen boxin kanssa.... Apuva. Ja saa siinä lahjaksi jonkun maustepurkinkin, minkälie, näin vaan näitä juttuja ihan vilaukselta tänään. Purkki kyllä painoi järkysti, varmaan jotain täyttä lasia ja terästä.

Viikonloppu aikaa panikoida.

Pitää mennä vaikka pyyhkimään pölyjä stressin unohtamiseksi.....

383509.jpg