... mutta en kyllä ala! Mies on taas kipeänä! Kuumetta yli 38 ja pää kipeänä... Just kun sillä piti olla yövuoroviikko ja sen jälkeen alkaa talvilomaviikko... Nyt se on sitten taas kaksi viikkoa kotona. Argh mulla hajoo pää...
Olen ihan kamala ihminen kun kiukkuilen siitä että toinen on kipeä ja että se on kotona... Mutta kun minä nyt tarvitsen omankin ajan. Huh. Pitää toivoa että tuo paranisi tuosta edes hiukan... Voisi mennä vaikka loppuviikosta vielä töihin.

Pitää tästä joku päivä ensi viikolla mennä kyselemään työkkäristä jotain kurssia, ihansama vaikka olisi sitten niitä "tämä tässä on tietokone" -tyylisiä. Sais rahnaa ja ennenkaikkea tulisi joku rytmi.

Mä olen tässä vaan talven aikana entisestäänkin lihonut. Kaikki mitä mä olen tehnyt. Lihonut. Argh.

On se kumma miten peilistä ei näe itseään niin kuin valokuvista. Kyllähän peilikin näyttää kilojen lisääntymisen, mutta ne valokuvat.. Voe kamala. Otin itsestäni yksi päivä itselaukaisulla pari kokovartalokuvaa ja hyvänen aika... Yks kankaisiin sullottu makkara. Ja silti mulla on nytkin tuolla sipsipussi. Ja oli siellä suklaatakin. Ja suklaakeksejä. Enää siis vaan se sipsipussi.. Tai siis puolet siitä....

Ei voi kuvitellakaan miten hirveää on samaan aikaan parkua tuskaa siitä että on iso kuin mursu eikä edes takki mahdu kiinni päälle ja silti himota samaan aikaan suklaalevitepurkkia... Ihan uskomatonta miten se voi olla edes mahdollista! Yhyy olen isokamalaläski-hei suklaalevitettä vois hakea kohta-hei hetkinen yhyy olin ismokamalaläskipitäälaihduttaabyhyy-sipsit ois hyviä.... ??????????!!!!!!!!!!!!!!???????????

 ... tai sitten kun olen taas lihonut kilon. Peace of cake.. Hei, kakkuuu!!!