Tänään käytiin sitten siellä Ikeassa miehen kanssa yhdessä. Olin vaan ihan koko ajan että "vau". :D Kaikkea yli-ihanaa! Olisin varmaan sinkoillut enemmän sinne tänne, jollei miehellä olisi olleet jalat kipeät ja kävely tuskaisaa. Nytkin kyllä sinkoilin. :D Jotenkin sokkeloinen vaikutelma, näin ensialkuun. Muutamaan kertaan hoksittiin, että hei hetkinen, mehän ollaan jo kävelty tästä... :D Eli varmaan taas jäi paljon näkemättä kun ei menty just ja tasan nuolien mukaan eikä katseltu opasteita. Ne valmiit asunnot oli ihania! <3
Oltiin kyllä ihan lähdössä tyhjin käsin pois, mutta sitten lähtiessä kun täytyy kiertää sieltä itsepalveluvaraston kautta (siis olen ollut vähän tyhmä, vaikka olen Ikean kuvastoja katsellut niin en ole tajunnut että siellä on esittely erikseen ja sitten itse haetaan varastosta kamat...) törmättiin hyllykköön (Molger), joka sitten ykskaks lähtikin mukaan. Sanoin vain miehelle että "toikin olisi just passeli vessaan siihen kulmaan kun ollaan mietitty hyllyä" ja mies vaan tuumaili sekunnin ja nappasi laatikon kouraan.. Ja minä suu ymmyrkäisenä tallustelin perässä kassalle. :) Kun kummiskin olin ihan sanonut miehelle, että vaikka hokisin jokaisen tavaran vieressä kuinka se sopisi meille tai olisi ihana, niin en todellakaan tarkoita että sellainen pitäisi meille hommata. Ja hoinhan mä ihastustani siellä :D Mutta kaipa tuo sitten oli miehestäkin tarpeellinen. Ja onhan se. Saa lehdetkin pois lattialta.

Hylly ei ole vielä kasassa kun mies lähti isänsä ja siskojensa kanssa liesuun, mutta josko se sen illalla kasaisi... Hihii. Tässä kuva Ikean sivuilta:

1642020.jpg

Naurettiin miehen kanssa että ei varmaan mene kuukautta kun kaikilla raisiolaisilla on jotain Ikeasta. Ja varmaan kaikilla turkulaisilla sama :D
Me oltiin aika aikaisessa liikenteessä, joskus puoli yhdentoista aikaan mentiin ja silloin oli vielä mukavan hiljaista, mutta pikkuhiljaa sitä porukkaa alkoi tulla ja kun lähdettiin pois niin parkkipaikalle oli jo pientä tunkua.