Tuli nukuttua tänään (siis eilen eli lauantaina.... :D) turhan pitkään, johonkin kolmeen... No, olin mä siinä välillä hereillä ja tein ristikkoa... Hih. Onneksi tosiaan oli kaunis ilma iltaan asti, joten ehdin mennä ulos kuvailemaan. Sen reissun saldoa tosiaan viime postauksessa! Olin ihan hoohoo kun tulin kotiin ja kello olikin jo seitsemän... Ai jaa.... katteltiin sitten telkkua (tuo muuten hankki pariks viikoksi semmosen kanavapaketin että näkyy MAX ja AVA ja Junior ja Discovery ja mitä vielä... Niin, se digiviihde :D )
Joltain kanavalta tuli (tie vaikka ois ollu ihan joku Nelonen) tänään Parempi kuin Becham ja katsottiin sitten sekin, oli itseasiassa aika hyvä! Ja siinä oli Jonathan Rhys Meyerskin!! uuuuuuuuuuu! *slurps* ;D

Huomenna saa nähdä mennäänkö Raumalle... Sitä on jo pari viikkoa kinuttu... Sieltä suunnasta siis. Kahellaan mikä keli huomenna on, nyt sataa.

Miehellä on tosiaan nyt, jos en ole jo sanonut, viikon loma ja jotain pekkasia siihen päälle... Huh huh taas :D

Päätin tänään suihkussa, että varaan itselleni näöntarkastuksen ja silmälasien sijaan otan piilarit! Jep. Ja kun vielä saisin kampaaja-ajan (siellä on ruuuuuuuhkaa) niin voilá, meikä on ihan eri tyyppi. No hah, tuskin. Pitääköhän siihen Milana Misic -tukkaan laittaa pehmennys vai tuleeko siitä luonnostaan tuollainen sekava....? Hmh. Kun ei se sitten ole kiva jos tukka on punainen ja samanlainen roikko kuin nytkin.. Tosin onhan mulla tarkoitus pyytää kampaajalta sitten jotain pientä leikkuuta, semmosta kerrostettua, mutta niin että pituus säilyy... Hmm...

Argh. Miten mulla on taas semmonen olo, että vaikka mulla olis ns. värikkäämpääkin yllä niin olen silti ihan tylsän näköinen. Siis vaikka se mun raidallinen paita ja ne lilat kolmiokorvikset, tiia ainakin tietää. Argh. Tylsä mikä tylsä. Ja leveä. :D

No jaa, painun sänkyyn tekemään ristikkoa ja näkemään outoja unia.. Olen viimeaikoina taas nähnyt joko ihan scifejä unia tai sitten ns. painajaisia. Minulla on ennestään yksi uni jossa minua ammutaan, sen olen nähnyt ehkä noin viisi kertaa, ensimmäistä kertaa kun olin kuumeessa joskus 12-13 -vuotiaana. Nyt minulla on toinenkin uni, jonka näin viime yönä toista kertaa. Ensimmäisestä kerrasta ei ole kauaa aikaa. Outoa. Lisäksi monesti tiedän unessa olevani unessa ja että olen nähnyt tämän ennenkin. Vielä kun pystyisi siihen että voisi itse kontrolloida unta. Sitä kuulemma pystyy tekemään, mutta en muista olikohan se vaarallistakin.. Hmm. Mutta olisi jännää. Kerran näin unta jossa elin monta päivää, siis siinä kului monta päivää ja välissä oli yöt ja kaikki ja oli ihan normaalia ja oikeasti olin ihan sekaisin kun Todella heräsin, luulin että uni oli ollut totta. Seuraava päivä oli kyllä aika härö, kun en oikein voinut olla varma, oliko se unta vai todellisuutta... :D

Mutta siis, oikeasti - sänkyyn!

1459228.jpg
With love.