Ailahtevainen on nainen. Ainakin minä. Olo on tänään kuin olisin lopettanut lääkityksen ja kärsisin vieroitusoireista. Outoa, kun kuitenkin olen ottanut lääkkeet muistaakseni ihan normaalisti.
Mies on valittanut etten stressaa nykyisestä rahatilanteestamme juuri lainkaan, no ilmeisesti tämä "stressaamattomuuteni" nyt sitten alkaa ilmetä epätoivotuilla tavoilla.. Kyllähän minä stressaan, mutta mielessäni.. Ja olen niin tottunut vain "menemään läpi", etten osaa stressata näkyvästi, tärkeintä on vain päästä päivä kerrallaan eteenpäin. Näin silloin kotonakin asuessa. Nyt onnistuin juuri ja juuri välttämään räjähtämisen miehen nähden, onneksi lähti juuri kun aloin tuntea tarvetta paiskoa asioita... Tunsin niin olevani täysin loppu! Hakkasin pöytää, kirosin, huusin ja paruin. Olo oli juuri kuin vieroitusoireissa, hirveä, kamala! Olin niin raivoissani ja väsynyt. Huih, pelästyin itsekin itseäni. Onneksi purkaus kai auttoi, nyt on olo jotakuinkin normaali... Asiaa auttaa myös se että saan olla illan rauhassa, mies meni töihin, vaikka olisi vapaapäivä. Tai siis oikeammin vapaailta, mutta kuitenkin. Hetki rauhassa ilman "meillä ei ole rahaa, taas tulee laskuja, mitä sitten kun, taas tarvitsisi maksaa....." jne edelleen aivan loputtomasti..
Olen lähettänyt hakemuksia, oikein vielä koettanut tehdä niistä positiivisesti erottuvia, ei sellaista tylsää massaa... Jos nyt vaikka kävisi tuuri.

Ja asiaa auttaakseni törsäsin eilenkin rahaa... Kröhm.. Uusi tapa "unohtaa"? Toivottavasti ei. Ihan siihen ei olisi varaa... :D

No, juhla-asuni ei ollut kertakaikkiaan valmis ilman juhlalaukkua ja koska se Seppälän blingblingBLING ei jättänyt minua rauhaan, niin se oli hankittava! Onneksi oli yhä se 9,90e tarjous.


Se on mun, MUN!! Ai että harakan luonteeni suorastaan kehrää onnesta :D <3


Vielä niiden muiden asusteiden kanssa kuvattuna. Muistin myös omistavani kaksikin asuun sopivaa sormusta...  :D

Lisäksi törsäilin kirppiksellä, jossa kävimme Desthean kanssa:


Uu, ihanat korvikset! Näissä on jotain, mikä pakotti ostamaan!


Ja sitten nämä, oi rakkaus! Pakko tunnustaa että lutustelin näille korviksille eilen illalla.. Nuo linnut vaan on niin ihanasti besserwisserimäisiä noine silmälaseineen ja niissä on myös jotain pöllömäistä! <3

Tänään kauppareissulla sijoitin sivistykseen ja paikkaankin nyt yhden aukon kirjasivistyksessäni:


Tätä klassikkoa en ole lukenut, asia pitää korjata!
Somisteena perhoskoristeet jotka olen itse tehnyt. Varmaan pakko väsätä lisää, nyt kun löysin valkoisiakin heteitä tuntosarviksi, voin käyttää vaaleansinistä ja ruskeaakin mokkanauhaa :)

Nyt juomaan teetä! :) Koetan saada itseni piristymään. Ai niin, onneksi sentään onnistuin saamaan puhelinajan työkkärin tädilleni, mokoma kun on ollut ärsyttävästi tavoittamattomissa..