... mennyt nukkuessa, nukkuessa ja nukkuessa. Heräsin virallisesti kahden maissa, jolloin soitin Säkylän pankkiin, koska edellispäivänä menin vahingossa siirtämään ainoan 10 euroani jonka sain huuto.net huudosta säkylän säästötilille, jota en ole ikinä käyttänyt, koska mummuni perusti sen minulle kun synnyin ja pian sen jälkeen muutimme jo pois koko alueelta.. Silti se on nettipankissani ja nyt sitten vahingossa siirsin sinne rahani... *irw* Olisin poistanut koko tilin, mutta en voi tehdä sitä, koska siihen tarvitaan joku "kirja" ja sellaista ei varmaan kellään ole.. Mummulla ehkä joskus, mutta mummu kuoli kun olin alle 7. Että. No, olkoon sitten olemassa, kunhan en vaan jatkuvasti ala sinne vahingossa rahoja tallettamaan. Nytkin olin nämä pari päivää ihan paniikissa koska minun piti Soittaa sinne ja minullahan on ihan hirveä soittamiskammo. En ymmärrä itsekään, mutta olen ihan paniikissa kun pitäisi soittaa jonnekin viralliseen paikkaan. Tänäänkin mietin että nukun neljään asti tahallaan, ettei tarvitse soittaa... Mutta rahaa oli pakko saada että pääsi kauppaan...

Sen lisäksi että olen vain nukkunut :D, olen katsonut Pakoa, käynyt kaupassa... Kohta saakin mennä taas nukkumaan.

Huomenna pitäisi herätä kukonlaulun aikaan, koska aamulla on lääkäri. Ei ihan hirveesti inspiroi lähteä kävelemään yht. neljää kilsaa mihinkään hirmupakkaseen.. Pitää kysyä josko mies jaksaisi aamulla edes heittää miut sinne, kai sieltä sitten kävelee takaisin vaikka miten...
Ja perjantaina on psykoaika.

Työkkärissä kävin eilen.. Veetutti koko ihminen. Hänen mukaansa en olisi saanut olla lainkaan työharjoitteluissa, koska minä saatan olla kokopäivätoiminen opiskelija ja nyt pitää taas lähetellä kaikenmaailman lausuntoja pisin poikin lautakuntia... Semmonen mummo se oli... Oikeasti. Jotkut ihmiset vain syntyvät noihin hommiin ja ovat sitten niiiin pykälien perään että ei mitään rajaa.. Katotaan nyt miten sen ihmisen kanssa sujuu.
Kokopäivätoiminen opiskelija, my ass!!

Nyt ilahdutan ja kauhistutan itseäni ja teitä parilla ihanaisella ja "ihanaisella" muotivinkillä, jotka bongailin niinkin muodikkaista lehdistä kuin Iltasanomat ja Iltalehti. :D
Laukkuja (kuvat Iltalehdestä):
407467.jpg Aika ihanan mallinen
407471.jpg Muistattehan sen slaavilaisvaikutteisen hameen pari kirjoitusta sitten? Tämä sen kanssa. <3 Käärmeennahkakuosi ei kyllä ole ihan välttämätön ainakaan mulle, mutta muuten aika magea.
407469.jpg Tämä taas on ihan hirveä... No, ehkä kestoroskapussiksi, mutta muuten... Nääh.. :D
Vöitä (kuvat itasanomista):
407497.jpg
 Tällainen joustovyö on pullukoiden, kuten minun, pelastus. Kuosi on tässä hirveä, mutta muuten.
407498.jpg Tämä on aivan upea.
407499.jpg Katsokaa nyt, miten ihana!
Ei sillä että olisi minun tyyliä, mutta ihana silti :)

Nyt seuraamaan tarkemmin C.S.I:tä ja juomaan teetä.
404127.jpg

EDIT: Ihania Weddinsin kenkiä:
407765.jpg Slurps!
407764.jpg Iiks, kesäksi nää pliis!