Kävin kaupassa ja tavaraa lähti lähes 40 eurolla mukaan... Arvatkaa oliko raskaat kassit kantaa? Joo, oli.
Kaupassa oli likipitäen koko raisio samaan aikaan, vaikka olin puoli kuuden maissa siellä.
Ärsytti eräs perhe; varakkaampia, äidillä kallis pitkä takki, isällä jotain kallista miesten juttua, tyttärellä pissiskuteet pahinta lajia (ja varmaan kalleinta) ja teinipoika joka suorastaan konttasi nojaten kärryihin, niin kummallisesti se niiden kanssa könysi.
Ja juuri ne sitten tulivat minun perään kassajonossa. Kun minä maksoin ostoksia tytär menee ohi ottamaan tavaraa vastaan (etukäteen) ja isä könyää siihen minun ohi ja jää siihen kassapuolelle seisomaan. Perheen poika lähtee vielä sen gaaddääm kärrynsä kanssa ryömimään mun ohi juuri kun sain omat maksettua ja olisin halunnut mennä niitä kasseihin laittamaan. Lopulta sanoin ääneen että etkö yhtään hitaampaa pääse könyämään, kun siinä oli tavaraa itse kullakin ja jonoa ja olis ollut ihan kiva tosiaan päästä pakkaamaan. Argh. Lievästi ärsyttävää. Ulkona kaupasta näin heidän menevän johonkin kalliiseen autoon, oisko ollut mersu.. Vieressä oli jotain parikymppisiä jätkiä pari ja ne kuolasivat sitä pissistä. Meinasin mennä huitasemaan kumpaakin kasseillani. Sillä likalla oli valehtelematta (voin lyödä vaikka mistä vetoa, oikeasti) saman kokoiset reidet kuin mun käsivarret (ylhäältä siis) on. Veetuttaa.

Mies menee huomenna auttamaan työkaveriaan muutossa. Tämä kaveri erosi muutama viikko sitten pitkäaikaisesta tyttöystävästään, heillä oli yhteinen rivitaloasunto, koska likalla oli ollut useamman ajan joku toinen mies. Kiva. No tämä kaveri on nyt sitten nämä muutamat viikonloput hakenut uutta seuraa, aika surkein tuloksin... Ensimmäinen isku osoittautui "mä niinku tavallaan seurustelen" -tytsyksi, näin tämä kuulemma ilmaisi asian; poikaystävä on armeijassa ja he niinku tavallaan seurustelee.. Joopa joo. Jos tämä likka olisi ollut siellä armeijassa, oiskohan tykännyt hyvää, jos poikakaveri olisi "tavallaan seurustellut"?
Toinen isku viime viikonloppuna oli sitten kanssa pahinta sorttia: oli aamulla iskenyt sormuksen sormeen "mä muuten olen naimisissa". Eikä... Siis näitä kuulee tapahtuvan, mutta että sitten ihan sellaiselle jonka minäkin tiedän....
No, ei pidä lannistua, nyt ovat menossa viikonloppuna turussa oleville moottoripyörä&seksimessuille. Ei hyvin mene: ensin on seurustelevaa, sitten avioitunutta ja nyt pitää jo maksaa, että pääsis edes katsomaan...! Joopa joo.
403401.jpg
Ehkä tässä on syy miksi en tykkää että mies on kaveria liikaa. Varsinkaan nyt kun tyypistä tuli sinkku ja meno on sen mukaista kun naista pitää saada useammin kun suhteessa sai.... Typerää toimintaa.
Mies ei onneksi ole menossa mihkään messuille, jos menisi niin se olisikin sitten lähin kontakti mihinkään seksiin liittyvään mitä mies pitkään aikaan kokisi..

Kurosen kirjasta ollaan jonkun mukaan tekemässä elokuvaa. Mitäpä siinä sitten katsotaan? Uuniperunoita, saunomista ja keski-ikäisten seksiä?
Ihan varma hitti on.

334586.jpg 

Kokeillaan josko nyt päivittyisi kunnolla. Minä menen jäätelön ja uusimman Glamour -lehden kanssa sohvalle.