Ynnä yllättynyt ynnä ties mitä.. Mies eilen vihjaili mulle että kun tulet töistä niin mulla on sitten sulle joku ylläri.. Eikä mokoma kertonut kun tivasin.. No, koko eilisen illan ja tämän päivän mietin notta mikä ihme...? No nyt sitten tiedän!

Uusi luuri!! Ihanaa!! En ehkä ole huomannut täällä mainita, mutta vanha kapulani (ei tästä halosta enää tuohta irtoa) on sanonut sopimuksemme omalta osaltaan irti ja akku on ollut aikalailla finito jo piiiiidemmän aikaa.. Itse ajattelin kyllä ostaa itselleni ihan vain jokun jolla voi soittaa, viestitellä ja tärkeintä: kuunnella musiikkia (joku tyyliin korkeintaa 70ekee) ja nyt tämä mies sitten meni ja osti mulle tämmösen:


Siinä ne on, vanha ja väsy ja uusi ja pirteä. Oi kun tuo on ihanan värinen ja just mun näköinen luuri! Mutta ei hyvänen aika, miten sitä käytetään?? <3 <3 Miulla on ennekin ollut Samsung ja hyvä luuri se olikin, joten tämäkin lienee hyvä vekotin. Kyllä mulla vaan ihana mies on, ei voi muuta sanoa... Kyllä pitäisi se muistaa silloinkin kun jostain syystä toisin ajattelee. Voi että!

Ehkä ihquilen täällä nyt koko illan! <3