hyvää huomenta sitten vaan juu, kiitos. ; /

Mie heräsin puoli tuntia takaperin ihan hoona, ihmettelin missä mies ja olin muutenkin ihan seis. Muistin kuitenkin että katos, tiistai, mies on töissä. En ollut mitenkään vissiin reagoinut sen aamuisiin toimiin tai lähtöön. Olen vaan nukkunut.

No, juuri kun olen tullut vessasta ja saanut teeveden mikroon soi puhelin ja siellä mies ja heti alkaa marmatus että nytkö vasta heräsit ja ei ole reilua että minä nousen aikasin ja sinä nukut kymmeneen vaikka lupaat nousta aikaisin ja ja ja. Mie kuuntelen silmät puoliksi kiinni, olo on muutenkin ihan epätodellinen, nukuttaa ja olen ihan seis. Siinä jatkaa mies vaan paukutusta että miksi et hoida asioita ja miksi lääkäri ei ollut laittanut sitä lappua ja miksi meillä ei ole rahaa ja koska rahaa tulee ja ja ja ja miksimiksimiksi??!

Vitustako minä tiedän miksi! Hitto, nyt tuli viesti. En jaksaisi lukea. Syyttelyä taas.

Joo, kyllä olen varmaan osan ansainnut, mutta hitto sentään! Jaksa tällaista heti aamusta kun muutenkin olen jossain lääkehuuruissa kai.

Paska. Itkettää.