Selvisinpä kaupunkireissusta hengissä. Oli kyllä raskas fyysisesti että henkisesti. On taas vaihteeksi tässä nuhan keskellä ilostuttamassa myös depis, kuinka olen taas läski ja kamala ja minulla ei ole vaatteita (no ei kyllä ole syys/talvitakkia eikä kunnon kenkiäkään). Olin kaupungilla niinkin hehkeänä kuin farkuissa, tuulipuvun takissa ja rikkinäisissä ballerinoissa.... Uu, sexy! Kyllä taas niiiin himotti kaikki kauniiden tytsyjen nahkatakit (HALUAN) ja ihanat kengät... Katselin Seppälän nettisivuja ja siellä oli yhdet kivat peruskengät... Ne olis kivat. Eikä kauhean kalliit. Jos vaikka sais.

Äiti on soitellut tosiaan joka päivä enkä ole vastannut. No tänään sitten huomasin kaupungilla että puhelin oli taas käynyt ja ajattelin, että kokeillaan, ja soitin takaisin. Ei ois ollu vaivan väärti. Äiti oli kuin ite viattomuus ja mistääntietämättömyys. Mulla meinas poru tulla, mutta onneksi olin ulkosalla ja ihmisten ilmoilla. Jotain sitten väkisin vastailin sille, tein kyllä selväksi että olen kiukkuinen ja kaikki ei ole hyvin, vaikka ei se puupää sitä tajua, sen vaaleanpunaisessa maailmassa kaikki on hyvin, kunnes taas ollaan tuhannen tuiterissa ja isää pitäis kuskailla sinne sun tänne parantoloihin. En aio soitella enkä vastailla taas hetkeen. Mä en vaan jaksa enää. Se on loppu ny.

Mutta vähän pirteämpää tähän, mulla on ehkä joskus mahis saada tällainen paita:

1862404.jpg
Aikast ylilutuinen, eikö? Hintaa 16e, tällainen hupullinen toppi. Nimen mukaan tämä on "taskuhiiri" -paita, mutta rottahan tuo on, hännästäkin sen jo näkee.

Tässä muuten vielä ne Seppälän kengät plus ruskeat, mitkä on muutenvaan aika sellaiset jotka haluaisin tyyliin mullehetinyt!

1862418.jpg
Nää on vähän teinixit, mutta silti... 29,95e.

1862420.jpg
Nää ois ihanat... Tiia varmaan muistaa sen yhden kuvan siitä Elle -lehdestä.. Sen mainoksen.. Mustat leggingsit ja ruskee nahkatakki ja ruskeet kengät... Kun nyt sais nää kengät ja sen nahkatakin ni enks mä ois ihan ku se malli? :D
Hintaa näillä popoilla on 39,95e.