Uskomatonta mutta totta. Elossa ollaan. Tuo edellisen postauksen pöllökuva oli ehkä siihen tilanteeseen liioittelua, olisittepa nähneet minut seuraavana aamuna/päivänä! Voi elämä kun oli olo suorastaan perseestä ja ulkonäkökin aikalailla samoilta suunnilta. Olin onnistunut nukkumaan koko yön paikoillani, selälleni jähmettyneenä, välttääkseni ikävän "naamani, tyynyni ja sänkyni ovat täynnä räkää" -heräämisen, johon mahallaan nukkuminen olisi johtanut.. No eipä ollut tuo selin nukkuminenkaan herkkua, arvatkaa kellä oli naama eli poskiontelot aivan törkeän kipeät melkein koko päivän? No mulla... Kun ei räkä pääse tyynylle niin se jumii onteloihin ja niistä tulee pirun kipeet. Tiedänpähän olla enää nukkumatta selälläni nuhaisena! Auts.
Jokatapauksessa, nyt ollaan jo voiton puolella, voi jopa sanoa, että tämä päivä on ollut jo aika normaali, sitä normaalia, että tietää nuhan olevan menossa ohi kun vain kröhii, niistää vain silloin tällöin ja lima on pirun sitkeää. Eli siis suorastaan loistava olo entiseen verrattuna! :D

Hyvä onkin että tästä virkoaa, unohdinkin kertoa viime postauksessa, että tullessani VR:n haastattelusta kotiin minua odotti kutsu työkkärin koulutushaastatteluun, joka siis on huomenna. Todella hyvä kurssi olisi tiedossa. Niin, VR:ltä ei ole kuulunut mitään, vaikka lupasitvat viikon sisään ottaa yhteyttä "kävi miten kävi". No, tiistaina vasta tulee viikko täyteen. Olen kyllä jo aikalailla sillä kannalla että huti tuli. Mutta kahhotaan. Nyt keskityn huomiseen haastatteluun!

Kyseessä on sellainen kurssi kuin Ammattitaitoinen myyjä - kaupan alan täydennyskoulutus. Justiin kuulostaa ihan passelilta ja semmoselta mihin mun kannattaisi mennä! Kyllä tulis tarpeeseen. Ja voisi jopa olla työnantajistakin ihan kiintoisan kuuloinen kurssi, etu laitettavaksi CV:hen. Kurssiin kuuluu mm. ruotsin kielen käyttö asiakaspalvelussa (tarpeen!!) ja työharjoittelu. Kivaa :) Koetan kovasti päästä tuonne!
Olen myös hakenut toiselle kurssille joka pidetään Turussa, (tämä siis Raisiossa) mutta sen hakuaika päättyy vasta myöhemmin.
Tämä kurssi jonka haastattelu on nyt, alkaisi syyskuun puolivälissä, hieman ennen kuin työelämävalmennukseni päättyy, joten sikäli aika hyvä homma olisi.. Peukku nyt vaan taas mulle pystyyn, joko VR:n tai kurssin puolesta! :)

Täytyykin tästä kohta painella petiin että olen haastattelussa virkeä!

Loppuun vielä kuva miehen minulle ostamasta t-paidasta; mies oli pikkusiskoa ja paria ponia kyytimässä lauantaina kisoihin ja toi minulle tuliaisen kun itse en nuhan takia päässyt paikalle:


Todella ihana paita, vaikka kuvasta ei näy, edelleen inhoan vanhaa kameraamme... :D Kuva on hirmu kaunis ja se on myös takana, mustavalkoisena! Kangas on todella pehmeää. :) Kiituksia vain tuliaisesta!