EDIT. Muokattu tosiaan tänään, laitoin nuo vaalennetut kuvat tänne, kun jouduin poistamaan aiemmin edelliset kuvat kun huomasin että toisella koneella ei näkynyt kuin mustaa.. Toivottavasti nyt ainakin näkyy kaikilla...

Kyllä. Todellakin, minä sain mentyä ulos, kuvaamaan! Pitkästä aikaa. Viimeksi varmaan joskus talvella kunnolla... Olen ehtinyt unohtaa miten meidän peisikkiä kameraa käytetään, ja asetukset oli varmaan ihan mitä sattuu. (juu, syitä etsin kissojen ja koirien kanssa sille että kuvat ovat mitä ovat, kun oikeasti olen huono kuvaaja)
Sämpläsin sitten hiukan ja kokeilin seepiaa ja mustavalkoista.. opettelin käyttämään uudelleen.. 

Pari tuntia siinä hujahti, puolitoista niistä sateessa, mutta eipä se menoa haitannut, kasteli vain kengät, sukat ja housujen lahkeet. :D Mutta minä kun olen tällainen metsissä köhkijä, joka oikeasti rakastaa mennä minne vaan eikä vain seurata polkuja, niin... Harmittaa kun ei ole kunnon ulkoiluvarusteita eikä kenkiä..
Lopputuloksena päädyin ulos metsästä jossain ihan oudolla omakotiasuinalueella ja soittelin siinä sitten miehelle, joka oli yrittänyt tavoittaa minua tultuaan kotiin, notta ei hajuakaan missä olen, mutta kyllä mie täältä tulen joskus.. :D Mutta onneksi en ollut hukassa, olin vain hiukan tuntemattomalla seudulla ja tietä pitkin pääsinkin ulos asuinalueelta, joka ei sitten oikeastaan ollutkaan kaukana kotoa. Hyvä niin.

Ai niin, yhdessä vaiheessa vastaani tuli nainen kävelysauvojen kanssa siellä metsikössä, ja tämä uteli että lehteenkö kuvaan vai.. Miksi kaikki luulevat että minä olen kuvaaja, jos huhkin tavallisen peisikin kameran kanssa metsissä (ennenkin on tapahtunut)? Eikö normaalit ihmiset sitten tee niin? :D No, hyvä etteivät sitten ihmettele että mikä hullu akka se tuolla kuhnii märissä puskissa kamera kourassa.... Kun se on niin selkeää että olen Kuvaaja. Hyvä.
No, ei, juttelin naisen kanssa siinä sitten hiukan jotain, että omaksi ilokseni vaan ja etc. Onhan tuollainen mukavaa että ihan tuntemattomienkin kanssa voi yhtäkkiä alkaa juttelemaan, mutta kun mie en ole niin sosiaalinen, että osaisin yhtäkkiä puhella puoli tuntia diipadaapaa jonkun tuntemattoman kanssa. No, jokatapauksessa nainen toivotteli kohteliaasti hyvät jatkot ja minä myös. Ihan kiva. Neuvoi vielä jollekin kalliolle, josta kuulemma on hyvät näköalat ja varoitteli liukkaista kallioista. Piti mennä sinne katselemaan, mutta harhauduin sitten jonnekin muualle, niin kuin vähän tapa on...

Mutta voisin nyt lahjoitella teille nautinnoksi niitä kuviani.. (pankaa lapset ja vanhukset suojaan)

Ensin kuvasin yhden ihan lähikukkulan seepialla, sekä piti kokeilla myös yhtä lähikuvaa:

235229.jpg

235230.jpg Ei ole minun syyni että taivas paloi.... XP

Sitten löysin muutaman metsälammen, jotka olivat syntyneet sateiden johdosta:

235235.jpg

 

235236.jpg Se taivas nyt vaan paloi! Oikeasti, hei!

Yhtäkkiä se tummeni..
236591.jpg

Päivä synkkeni ja pimeä polku kutsui minua metsään....
235239.jpg

... joka oli synkkä..
235240.jpg

No okei, se oli ihan kaunis, mutta pakko oli yrittää halloweenin kunniaksi.. :D
235248.jpg
Metsä oli istutusmetsää lähellä lenkkipolkuja.

Istutusmetsän loputtua ja luonnollisen metsä alettua sen takaa eksyin tahallisesti polulta ja löysin kummallisen esineen keskeltä metsää...
236597.jpg
236600.jpg
236598.jpgSe oli kauniin ruosteen peittämä ja paikoitellen pinnaltaan kuin kiveä:
236601.jpg Eikö vain?

Tällaista saldoa tällä kertaa, kuvallinen ilmiasu ei ehkä tyydytä kaikkien silmää, ei edes minun, mutta ainakin sain peuhata taas metsässä ja tutkia uusia alueita. Kaikenkaikkiaan nyt, suihkun ja hernekeittolautasellisen ja maitolasin jälkeen, olo on aika mukava. :)

214027.jpg Ups, you spotted me!