Työ on mun! ?? Kaiketi :D Kun ensin käsitin että olen tervetullut muuten vain johkin tutustuttamiseen (koulutuspäivään) mutta sitten mulle sanottiinkin lähdössä että tervetuloa töihin. Että niin kai sitten :D Eipä siinä sitten mitään nokan koputtamista minulla. Ei kyllä ollut paras mahdollinen haastis, olin vähän kankea.. Tosi hyvä kuva kun hakee puhumista vaativaan työhön ja sitten on ihan hoona haastiksessa.. :D
Tiistaina menen kolmeksi sinne. Siihen tutustuttamiseen. Jännittää hiukan, että jos ne laittaakin koesoittamaan johonkin kaikkien kuunnellessa ja katsellessa? Apua. Siihen en varmaan pysty, vähintään änkytän ja hyydyn...
Heh, kuvitelkaas, minä, puhelinkammoinen ihminen, alan tehdä työkseni puhelinmyyntiä... :D Jopas on aikoihin eletty...
Vaativaahan tuo on, itse pitää todella palkkansa ansaita, kiinteää tuntipalkkaa ei ole, vaan jokaisesta myynnistä saa palkkaa. Mutta kuulemma on ihan normia, että yksi myynti per tunti, eli 7 myyntiä päivä. Tai kuusi. (päivät on 7 tuntisia kokopäiväisessä työssä ja 4 tuntisia muuten) Niillä saa jo tonnin palkan, hiukan ylikin. Haastattelija näytteli mulle niitä heidän taulukoita, aika fiksu homma, eri tasoisista myynneistä saa erilaisesti palkkaa ja pisteitä (eli bonuksia). Sitten kun on tienannut tietyn määrän pisteitä saa ekstraa palkkaan. :) Ja päivittäin siellä on näköjään kaikenlaisia palkintoja myynneistä.
Huh, pulputella siinä nyt sitten tulevaisuudessa kaikenmaailman ihmisille. Alkuun voi olla tosi tiukkaa, varsinkin jos normitavoite on yksi kauppa per tunti.. Kuulostaa jotenkin hirmulta, että soittelet tunnin ihmisille ja sitten vaan yksi kauppa... Mutta tietty siinäkin menee aina aikaa kun selität ihmisille asioita.. Ja jos ne ei sitten tilaakaan sen vartin puhelun jälkeen... Argh. :D
Ja muuten, jos joskus soitan teille ja satun hoksimaan että se ootte just te, niin kirotut olette jos ette tilaa!! ;D

Juhlistin tapausta näin:
1236327.jpg
Eli en siis kuvaamalla outoja kuvia itsestäni, vaan ostamalla Seppälän alesta vyön! Sopii tuohon uuteen kaulakoruunkin. Korvikset on vielä haussa.. Pitää koettaa yhdistellä jotain omia.. Olen aivopesty keltaisen, harmaan ja mustan yhdistelmään. Oon niin passé, kun ostan tuota leijonankeltaista, kun nyt on in se kirkkaan keltainen tai vastaavat. Ai jai. Ihan hirveetä!
Plussaa: Bongaa pöllö kuvasta! :)