Tänään on kai ollut ainakin yleensäottaen hyvä päivä.

Mies sai raha-asiat järjestykseen sen metsämaksun osalta ja muutenkin on nyt hiukan se asia paremmin.. En viitsi levitellä koko juttua sen enempää.. Sen kunniaksi vietettiin päivä shoppaillen, tai siis mies shoppaili.. :D Kerran näinkin päin. Ja ostihan se oikeasti hyödyllistä.

Mies hommasi itselleen sen Instrumentariumin tarjouksen, lasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla kaupan päälle. Aika kivat lasit, kummatkin. Odotella niitä saa pari viikkoa.
Sitten miehelle farkut ja vyö.. Ne on kyllä niin jumalattoman HOT, ettei edes saisi olla.. Nyt kaikki naiset tsiigaa sitä! Olenhan MINÄ tiennyt että mies on hottis, mutta nyt sen näkevät muutkin.. Ennen mies on käyttänyt mustia farkkuja, ihan peisikkeja ja tylsää mustaa nahkavyötä. Nyt se hommasi muodikkaat hiukan kulutetut farkut Dressmannilta ja siihen "Queen"-vyön. Siis Queen -bändi.. :D Ei mikään drag -juttu. XD Sellainen siis, jossa on komea solki ja siinä on jokin vaakuna, joka on ollut jossain bändin levyssä tms.. Eniveis, hottishottis. Myyjäkin oli ihan ehdottomasti sitä mieltä, en tiedä huomasiko mies, mutta minä huomasin.. MURRR.
Myös nyt illalla kaupassa, kun mies testasi pöksyt, huomasin erään likan katsovan meitä, minua tyyliin "miten tommonenkin voi olla tuollaisen kanssa". Murh. Vannotin miehelle, että varoo kaikkia häikäilemättömiä tsiksejä.
Typerää, mutta tämäkin pelottaa minua, nyt miehelle voi tulla enemmän tarjokkaita minun tilalleni.. :(

Mutta poispois tuo ajatus...

Mies osti myös minulle farkut Lindexiltä, kun omani ovat sisäreidestä komeasti jo rei`itetyt... *irw* Kiitoksia miehelle niistä!
Tosin sain taas lievät kompleksit, kun farkut nyt sitten olivat kokoa 40, kääk. Kokeilin myös tarjouksessa olleita puolipituisia farkkuja, myöskin kokoa 40... Tylyin tuloksin.. Mikäköhän sekin homma oli? Koko siis 40 eivätkä pökät menneet kuin juuri ja juuri polvien yläpuolelle.. Masentavaa.
Totesin myös miehelle. Noh.. Mies totesi sen minkä jo tiedän, en liiku enää juuri ollenkaan. Ennen pyöräilin ja kävelin. Ja Turussa asuessa kouluun piti kävellä, n. 2 kilsaa suuntaansa. Sekin teki asiansa. Täältä ei oikein viitsi jotain 15 kilsaa kävellä edestakaisin... Ja kävelenhän minä täälläkin kauppaan ja keskustaan, mutta kun matkaa niihin on 200 metriä, niin eipä tuo juuri auta..

Lupasin, että koetan taas yrittää olla syömättä niin paljon.. Pakko kai yrittää jotain apua siihenkin. Syömishäiriöhän tämä on, eikä siitä yksin eroon pääse..

Nettikaverini on nyt tämän päivän puheilla tulossa torstaina käymään täällä, jee jee! :) Ollaan siis tavattu kerran aiemminkin, ja piti tavata ennen joulua jo, mutta valitettavasti hän sairastui mahatautiin. Ja nyt hän on ollut monta kuukautta venäjällä opiskelemassa. Mutta jospas nyt sitten!
Varoitin jo, että täällä on saastaista, oikeasti, vessaremontti ei ole edennyt yhtään, mies sai sentään paklattua eilen illalla. Jospa sitten maalailisikin tuossa joku päivä ennen kuin loma loppuu... :D

Ai niin, käytiin myös poliisilaitoksella, miehelle passi. Minulle piti myös, mutta valitettavasti olemassaoleva kuvani ei kelvannut, joten huomenna mennään kuvaan ja laitetaan hakemus minullekin. Mies siis kustantaa myös sen.. Kiitos!! Minulla on kyllä se poliisilaitoksen myöntämä henkilöllisyystodistusjokinjuttu- kortti, mutta ihan varmuuden vuoksi passi myös.. Ei olisi kiva jäädä jonnekin tulliin sen takia, ettei se kortti sitten muka kelpaakaan, vaikka meikäläisten tietojen mukaan sen kyllä pitäisi kelvata.

Se korva"leikkaus" jännittää! Viime kerrasta on jo niin monta vuotta.. Onhan se silloinkin jännännyt, mutta se oli melkein rutiinia kuitenkin.. Ja minulla on aina ollut joku mukana siellä, nyt pitäisi mennä yksin! Apua kääk kääk. Mennään kyllä jo aikaisemmin katsomaan missä se on, muuten eksyn.. Sen ja sen rakennuksen se ja se ovi ja niin ja niin mones kerros ja käytävä tuo ja tuo.. Liian iso rakennus minulle. :D

Mutta eiköhän tässä nyt ollut jo aika paljon kaikkea.. Olen vähän "seis". Toisaalta tekisi mieli siivota, mutta toisaalta olen valmis petiin. Tähän aikaan viimeinen vaihtoehto on ehdottomasti sopivin!

216920.jpg