Olenkohan mä nyt virallisesti syönyt itseltäni jonkun suonen tukkoon? Olin päiväunilla tuossa aiemmin ja kun heräsin niin oikea etusormeni pää oli kuin siinä olisi ollut ympärillä joku naru. Tiedättekö, niin, ettei veri kierrä. Ja tunne on vieläkin. Ei auta mikään liikuttelukaan. Kaksi tuntia ainakin nyt ollut tuollainen. Meen kohta päivystykseen :D

Tänään on ollut ikävöimispäivä. Jotenkin ihan hoopo olo.
Onneksi sentään olen hiukan saanut pakattua (on sitä tavaraa ihan liikaa) ja pesukonekin on pari kertaa pyörimässä ollut, justiinsa pyörii sohvan pääliskankaat.

Olen onnistunut kuluttumaan aivan totaalisen paljon (liikaa!) aikaa naamakirjassa ja siellä fluffbookissa. Typerää. Mutta, onneksi, edelleen, olen edes jotain saanut muutakin tehtyä. Ja joka päivä olen ollut ulkona, paitsi tänään.

Ei mitään uutta kerrottavaa, lopettelen.