Mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta bloggaajaa mukaan ja ilmoittaa haastettujen nimet. Heidän tulee myös jättää kommentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja katsoa ohjeet haastajan blogista.

1. Minun puoleni makuuhuoneesta (siis yöpöytä ja edusta) on yleensä aika kaaosmainen :D Pinoan sinne järjettömästi akuankka -pokkareita ja siinä vaiheessa kun pino on viittä vaille kaatumassa tai kaatunut, kerään ne olohuoneeseen kirjahyllyyn omille paikoilleen ja aloitan uuden satsin keräämisen.. :D

2. Pinsetit ovat elintärkeät minulle. Olen sen ennenkin sanonut. Oikeasti hätä tulisi jos häviäisivät. Nypin about kaikkea mahdollista :D (en ihan kaikkea...) Pahinta ehkä on että olen tartuttanut saman mieheen, sillä on jopa kaksi omaa pinsettiä.. Mutta ette saa kertoa että tiedätte! :D

3. Läheisyys on ollut minulle aina hankalaa, en osaa halia tai pusuttaa spontaanisti. Mutta eläimiin voisin tuhlata haleja, rutistuksia, suukkoja ja lässytystä sekä rakkauden tunnustuksia vaikka kuinka. Tätä yritän saada hiukan tasapainoisemmaksi, pitäähän sitä miestäkin välillä helliä.

4. En pidä puutarhatontuista enkä juuri muumeistakaan. Ovat jotenkin vastenmielisiä ja liian yleisiä, suorastaan pakollisia. Ei, ei. Nuuskamuikkunen ja Nipsu ovat siedettävimmät.

5. PikkuKakkosen talvinen heikko jää -varoitus on aina pelottanut minua. Se on kammottava! Vieläkin siitä tulee melkein painajaisia.

6. Olen turtunut kauhuleffoihin, en juuri hätkähdä niitä. Hyvin harvoin. Olen lukenut ja katsonut liikaa kauhua. Joissain elokuvissa, joissa on sotakohtauksia, kaulankatkaisuja tai suolien repimistä, saatan jopa nauraa, koska "se on huvittavan näköistä". Tavallaan ne kiehtovat minua, varsinkin jos ovat kovin aidon oloisia.

7. Kaikki muu siivoaminen on mukiinmenevää, mutta tiskausta inhoan. Yök. Ei ole ehkä mitään etovampaa, kuin laittaa kätensä tiskialtaaseen, jossa lilluu ruoantähteitä huonosti huuhdelluista (tai huuhtelemattomista) lautasista.. Pesenkin yleensä meidän astiat juoksevan veden alla, oli sitten miten epäekologista tahansa. Ja lasit pestään ennen aterimia ja lautasia! Kattilat ja pannut viimeisinä!

 

En tiedä kuka tämän on jo tehnyt, joten en haasta ketään varsinaisesti, mutta määrään, että jos et ole tehnyt tätä, joudut tekemään tämän nyt. :D

216891.jpg