Olin kyllä jokseenkin varma, että mulla olisi ollut jotain kirjoitettavaa tänne, mutta mihin lie hävinnyt muistista... Hmph.

Mies lähti tuossa iltapäivällä metsästysseuran mökille taas, aikoi olla ensin lauantaihin asti, mutta soitti äsken ja sanoi kyllä tulevansa huomenna kotiin ainakin käymään... Katsellaan saako se siskon poikaa sinne viikonloppuna metsästämään, jotain puhetta niillä kai oli.

Saatiin tänään mun vanhasta koneesta kaikki tiedot tähän läppärille, ihanaa, kaikki mun kuvat, joita on tsiljoona! ja kaikki kuvat Ninnistä ja ne viimeisen päivän kuvatkin... *tippa silmässä* Tui.
Sekä paljon kaikkea kivaakin, musikaalimusiikkia, jotka olin jo unohtanut sekä Luca Turillit ja Rhapsodyt! Iiks :) Nyt pitää alkaa käydä läpi mitä kaikkea siellä oikein oli, osan saa varmaan poistaa kyllä jo. Jotain vanhoja koulujuttujakin ja ties mitä siellä oli. Kuluupa ilta mukavasti. Vois kuunnella musiikkia (lucaa!!) ja selata tiedostoja ja syödä twixejä ja juoda teetä! Kuulostaa mukavalta.

Kunhan muistan myös tyhjentää pesukoneen.. :D

Huomiseksi ja lauantaiksi olen suunnitellut siivousohjelman, samperi kun tuo mieskään ei ole tiskannut, vaikka miten olen muistutellut ja jo muutama päivä ollaan oltu ilman puhtaita laseja ja muita tarpeellisia... :D Aina sitten veetuuntuneena pakko tiskata pari kun tarttee. Hitsit. Mutta kai se on pakko sitten ite hoitaa sekin homma. :D

Ninnin poismenostakin tulee pian kaksi vuotta, muutaman päivän päästä. Ja Harmaamiehen synttärit olisi olleet tuossa jokin aika sitten, jos olisi elossa vielä.

Bobin kultamuruinen viettää kaksivuotispäiväänsä ensikuun toinen päivä. Silloin pitää juhlia! :)

Mutta nyt, tiedostojen kimppuun!

918454.jpg