Olen ollut koko päivän KIREÄ. Niin veetuuntunut, että. Aamulla olin syödä mieheltä pään, kun se onnistui ärsyttämään mua kaikella mahdollisella. Siis tietenkin ihan normaalilla käyttäytymisellä, minä en vain jaksanut sitä. En läheisyyttä en mitään.
214015.jpg

Mikäkö vaivasi?  Se ettei ollut mässyä. Se ettei ole rahaa hakea kassillista ja mättää sitä kitaan. Se, että en voi mässätä salaa kun mies on siinä.

Mutta! Hallelujah, huuto.net huutaja maksoi huutonsa tänään ja ryntäsin äsken kauppaan, kun mies lähti isänsä luo auttamaan jossain, ja tuhlasin raha. Kokonaiset 1,90€. Mutta sillä saa Pirkan sipsipussin, 300 grammaisen, ja sitten oli vielä pulloja 0,90€, joten sain 3 0,30€ suklaapatukkaa. Loistavaa. Illan mättö on taattu. Hetkeksi.

Mutta huomisen? Apua.

Olen niin mässyholisti. Tänään en ole suoraansanottuna tehnyt muuta kuin ajatellut mässyä ja kiukkuillut kun sitä ei ole ollut tiedossa. Pitäisi pystyä lopettamaan. Anonyymit Mässääjät Ky tai Oy tai mikätahansa, hjälp!

Koskapa 1000 kävijä oli häveliäs eikä toiminut ohjeiden mukaan (tiukkis :D) niin järjestän uuden "kisan", jonka palkintona edelleen jotain pienenpientä kivaa, sille joka on 1111 kävijä!
Nyt, tarkkana!

 

Was this me today?

213674.jpg