Otsikko sanoikin jo kaiken, melkein.

Vanhukset maanantaina kertoilivat että laittoivat rahaa tulemaan, postitse. Eipä oo näkynynnä. Mihin on mahtanut kadota. Elättelen toivetta, että isä olisi kännispäiten laittanut sen joulukorttipostilaatikkoon ja että raha tulisi joskus ensi viikolla sitten... Peukut pystyyn sille! Harmittaa nyt kaikkia, rahaa meni jonnekin hukkaan. Ja minun kun piti maksaa lasku sillä. Hmph.
Perjantaina äiti lupasi laittaa hiukan ihan tilille.

Perjantaina on tosiaan pikkujoulut, kävin tänään ostamassa sinne pienen lahjan, lauantaina onkin yllättäin miehen kummien tyttären synttärikahvit ja illalla miehen riennot (mies ei ole vieläkään varma tulenko minä mukaan. En varmaankaan. :D). Ja huomenna menen miehen mukaan yöajoon, ainakin näillä näkymin.

Mies sai normaalia isomman tilin taas, kun on tehnyt ylitöitä ja nyt on joku uusi ruokarahahomma, että jos on poissa terminaalilta ja joutuu itse ostamaan ruoan tms. niin siitä saa aina rahaa. Kiva homma. :)

Olen lähinnä nukkistellut (iltaisin) ja joulukalenterin avaaminen on hauskaa puuhaa joka aamu. :) Ja tänään sain todella ihanan arvontavoiton Piipalta, uteliaat voivat mennä katsomaan nukkisblogiini. Aivan ihana paketti. :)

Mutta tietysti olen muutakin kuin nukkista puuhaillut, kotona jotain ja töitäkin katsellut.
Naantaliin tulevaan Lidliin haetaan myyjiä (tai ainakin haettiin) mutta tuskastelen kun sinne pitäisi lähettää postitse hakemus ja kuvan kera, eikä minulla ole itsestäni kuvaa paperilla. Hmh. Ehkä linkki jonnekin missä on kuva, kelpaisi? Tjaa,a.

1122814.jpg Nyt on jo pakkasta, tulisko vielä luntakin? :)