Tiimarista:
752183.jpg
Pohjassa oli hintalappuna alehinta 0,70e, mutta taisin saada siitäkin vielä alea... Olen näitä katsellut siitä asti kun valikoimiin tulivat. Eli siis, tämähän on sellainen kirjatuki. :)

Kirppikseltä:
752184.jpg
Vähän huono kuva, mutta tällainen rintakoru. Ihana. Miksei vois käyttää? Siipi muuttaa asentoa muuten :)

Vanhuksilta tuli hiukan rahaa, pitää nyt säästää siihen että pääsen Raumalle maanantaina ja 20 lupasin miehelle kun se maksoi eilen lääkkeeni.

Soitin äidille tänään että rahat tulivat ja tuli taas vähän semmonen olo, että pitäskö itkee vai nauraa. :D Ehkä nauraa. Oli ihan seilissä taas, tiennyt mistään mitään, kysyi että koska tullaan käymään ja minä sanoin että etkö muista että maanantaina olen tulossa (joo saa nähdä..) sitä liittymää uusimaan (onneksi siinä ei oikeastaan äitiä tarvita mukana, joten menen vaikka isän pyörällä yksin kaupungille) ja äiti oli ihan että jaa, joo, niinhän sun piti vissiin tullakin... Ja sitten puhe ajautui TAAS kerran siihen, että miksi se kännykkä nyt ei toimi ja mikä siinä on ja minä sain TAAS kerran selittää (about joka kerta kun ollaan nyt puhuttu puhelimessa kännyn tilttaamisen jälkeen joudun selittämään) uudelleen, että mikä siinä on... Sitten äiti sössötti yhtäkkiä jotain, että mihinkäs mun piti soittaa? Minä siihen, että en minä vaan tiedä. Johka äiti, että mulla on tässä joku numero, mut en mä vaan tiedä mikä se on... Johon minä että se on varmaan se numero johon eilen (valheellisesti) soitin ja se oli se liittymäjuttu.... *hakkaa kuvaannollisesti päätä keittiön seinään* Ja tällaista rataa. Kun olis ihan ok kunnossa maanantaina eivätkä olis ryypänneet kaikkia rahoja taas parissa päivässä....

Mutta nyt ruokaa tekemään, mies tuli.

752285.jpg