Huh, voisiko sanoa että arki palaa. Miekkonen menee töihin :D

Olenko muuten sanonut että se nyt meinaa oikeasti sen mökin pykätä sinne metsäänsä? No se meinaa nyt oikeasti sen mökin pykätä sinne metsäänsä. :D
Vähän mua kammottaa, kun sitä lainaa pitää ottaa taas, mutta... No, en minä puutu siihen asiaan sen enempää. Mökki on valittuna, valmispaketista, ihan kivalta vaikuttaa noin kuvissa.
Mutta hirmupaljon kaikkea siinäkin hommassa pitää selvittää ja saada lupia ja ja ja.. Huh. Onneksi mun ei tarvitse niitä hoitaa :D Minä nautin sitten vaan siitä mökistä :D

Tiia kävi tänään meillä teellä ja juoruiltiin kaikenlaista :) Sain myös ihania kirppislöytöjä ynnä ihanan tuikku"kipon", onpa huono sana tälle ihanuudelle:


Lyijykristallia (24 -prosenttista, mikä ei sano miulle mitään, mutta painaa muuten aika paljon!) Ihuna :)

Ja sitten ne norsut:


Siin on niinku äippä ja isosisko ja pikkuveli :D Mulla on jo iskä valmiina ennestään :D Suloisia!
Kiituksia taas näistä! :)

Mutta nyt lakkaan hakkaamasta näppäimistöä ettei mies herää.... :D