Pitäis kai orientoitua ja kirjoittaa jotain. Paha vain kun ei ole tapahtunut mitään kirjoittamisen arvoista...
Siispä listaa:

* mies on hommannut meille langattoman netin, eli jos tykkää rehata konetta mukana niin pleissit missä lukee "wlan" on ihan must
* mies on pari päivää leikkinyt radio-ohjattavilla helikoptereilla (tai se eka pienempi (15e) meni rikki ke ja to se osti tän 50e maksavan)
* mä selviydyin eilisillasta ilman mässyä, tosin olin perkuleen äkänen ja aiheutin pienen riidan
* olen saanut kokea luontoelämyksiä ihan kodin reunalla: pihalla asuu rusakko ja joku päivä näin rastaan vetävän ISON madon maasta, en oo ennen nähnyt moista tapahtumaa, olin ihan WHOA! ja yksi päivä ollessani ulkona aurinkoa ottamassa (siis yrittämässä) kuuntelin metikössä kalliolla musiikkia korvanapeilla ja orava pomppi ympärillä (metikkö noin 500 metriä kotoa)
* tänään pitäis mennä töihin ja sanoa et hei hei, ellei mulle jo ole annettu potkuja..
* miehellä alkaa viikonloppuna kesäloma
* kuun lopussa miehen äidin muutto (tykkään muutoista)
* sitä seuraavana viikonloppuna metsästys/ase/whatever -messut, joihin pitäs mennä pariskunnittain

980643.jpg