Kyllä se henkisesti taas osasikin väsyttää hetken töissä oleminen.. :)

Ensimmäiset kolme tuntia oli opetusta yms. ja loput kolme tuntia soiteltiin. Ensimmäiset soitot oli ihan hirveitä, käsi tärisi niin ettei meinannut luuri pysyä paikoillaan, ihan hirveä paniikki. Todella. Mutta viiminen tunti meni jo ihan ettei huomannutkaan kun laski ja nosti luuria. :) Mulla ei vielä ollut semmoista päässä olevaa juttua, joten luurilla mentiin.

Sain jopa 4 myyntiä!!! Kolmessa tunnissa. :D Vau, olen aika pro! No heh, jotain hyvää tuuria. Kahellaan miten jatkossa. Kaksi muuta minun lisäksi tuli uusia, toinen sai yhden myynnin ja toinen ei vielä mitään. Mutta huomenna voi ollakin jo toisin!
Olen nyt loppuviikon iltavuorossa, eli kahdesta yhdeksään. Toivottavasti sujuu yhtä helpohkosti jatkossakin. Ei ollut kovin hankalia eikä tylyjä asiakkaitakaan.

Sain jo myynneistä palkinnoksi paketin juustopastaa ja pussillisen makaroneja, en ehtinyt kahdesta muusta myynnistä ottamaan, kun loppuivat kesken. Hehee, pitää ottaa huomenna iso kassi mukaan :D Ja myydä nopsaan ennen kuin muut.. :D

Vähän pelottaa se, että tuonne tulee jokaista lehteä jota ne myy ja siellä saa lukea ja jopa ottaa omaksi lehtiä.. Ja siellä on Demiä... Kun mun naama tulee sinne niin en kyllä kehtaa mennä apuaapua...!!! Kääk. Mun haastis muuten siirtyi maaliskuun lehteen, huh huh. On sitten siihen asti aikaa olla töissä :D

Mutta nyt rupean menemään sänkyyn..

1040220.jpg